
Citroen je objavio nove fotografije svog novog kompaktnog
SUV modela C4 Aircross, koji će (kao i njegov brat blizanac Peugeot 4008) premijeru imati na predstojećem Salonu
automobila u Ženevi.



Podsećanja radi, dužina ovog modela iznosi 434 cm, širina 180 cm, visina 163 cm, dok je zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji 442 litra.


C4 Aircross će nuditi u verzijama sa 4x2 i 4x4 pogonom, a biće dostupan sa benzinskim motorima 1.6i 115 i 2.0i 150, kao i dizelašima HDi 110 i HDi 150.

Više detalja o C4 Aircrossu i ranije objavljene slike možete pogledati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Baš juče kod Žel. stanice gledam Mitsubishi ASX beli, odvratan je, ovaj C4 aircross je 5x lepši
Bas, bas lep... Jedino sto sam cuo da Citroen nije bas pouzdan i da su posete servisu kao perionici. Opet kazem, cuo sam, mozda i nije tako
@ Djordje
loše si čuo. Moj kolega vozi Xsaru 2.0 HDI 2000.god, karavan, 260.000 prešao, često putuje u Kosovsku Mitrovicu kod ženinih.
Taksista iz Lazarevca ima C4 1.6 HDI, uvezen iz Italije, 289.000km, kupio ga je sa 220.000km za neke male pare.
AX 1.4D 1991.god preko 400.000km vozi ga otac vlasnika ABC test (Škoda) iz Valjeva!
Ta reputacija loših Citroena se provlači zbog hidraulike s kojom je Citroen davno kuburio, isto tako Fiati, Alfe i Lancie, imaju loš imidž truljenja karoserije. BILO NEKAD, ali ljudi prosto ne mogu da se oslobode predrasuda.
ja sam fan Citroena ali na žalost, ovo mi je grozno... :(
morat ću sačekat, da ga vidim u živo, jer na slikama mi stvarno nije...
@Djordje
kako to u biti i nije Citroen već je japanac iz "Macubrišijeve" štalice, ne bi te trebala brinut Citroenova navodna nepouzdanost, čak i kad bi bila bar upola toliko istinita, koliko je "notorno poznata"... :)) ;)
@drugmirko
ja sam fan Citroena iz sedamdesetih godina( SM, CX, GS) ! :)
Pozdrav
Zadnji deo i moze da prodje ostatak traljavo, pogotovo unutrsanjost - mastovita je ka' u Lajke. Kineski MG SUV od pre neki dan je lepsi od ovog francuza. Ovo ce da bude najpouzdaniji PSA auto do sada...realno ;)
@carobnjak
ja sam fan SVIH pravih Citroena, bez obzira na vrstu ogibljenja (doduše, hidrauličari su mi "štovaniji") osim prvog C5! pa čak i njega sam nakon restyla nekako "prihvatio"... :))
u biti... što su blesaviji, više ih volim i malo mi je recimo žao, da su odbacili tako dobru ludost ko što je fiksno središte volana... :(.
dok mi ovi "rebadge" Toyota/Mitsu Citroeni nisu baš nešto...čak i ak izgledaju bolje od originala, meni su ziva pustoš i bezvezarija... pogledaj samo ovaj jad i očaj od armature... :((
@drugimirko
Ako si zagrizen fan nece ti se svideti da ce defintivno da se udruze GM i PSA, i GM preuzima akcije PSA i radice modele zajedno itd...
@ Orlo
Nije tačno. GM Opel i PSA će sarađivati na zajedničkim modelima, Recimo na 208 će nalepiti opelov znak, a kako 301 uskoro stiže, verovatno će buduća Astra biti 301 sa Opelovim znakom!
@Dejan L
Bas si me nasmejao. Jos uvek se ne zna ni jedan podatak ti si vec smislio kako ce sta da se odvija.
Nadam se samo da nisi ispirisan onom slikom od pre neki dan gde je na 208 bio Opelov znak....zar nisi naucio nista iz proslosti da uvek odlucuje onaj sa vise love a to PSA nije...GM/Opel nece dozvoliti tako nesto nikada zato sto je njihova poslednja. I sa Fiatom su radili pa ne vidim nikakve izgledom slicnosti ni jednog Fiata sa Opelom, mozda ti vidis...
P.S Nemoj samo da mi spomenes Combo...
@Orlo...
dabome da ne! di baš sa njima....
ali fala bogu za sad je samo ugovor o GM-ovoj kupnji slabih 6% dionica PSA i ne o kakvom "udruživanju" ili ćemu još gorem...
@drugmirko
Sto da ne. Iskreno mogu samo da pomognu jedni drugima - razvoj zajednickih platformi smanjenju troskova a izgled karoserija ce biti individualan kao i uvek. GM ima da ponudi veliki izbor benzinskih motora, koji ocigledno manjka PSA cim su ih pazarili od BMW-a, a za uzvrat zajednicki razvoj nekog novog dizelas na osnovi HDi-ja. To je borba sada, sve u cilju ostvarenja veceg profita i smanjenju troskova. Evo VW uvode ovu novu MQB platformu i tako ce da smanje troskove - razumno i brilijantno i cenim da ce svi veci poci njihovim stopama.
hmm... neznam, neznam... koliko se sjećam, PSA je podpisoa, odnosno produžio suradnju razvoja i proizvodnje malih benzinskih motora do 2.0l sa BMW-om a uz to su s BMWom podpisali i sporazum o razvoju zajedničke platforme za električna vozila... tako, da stvarno ne vidim ni jedne "sinergije" u "udruživanju" s GM-om... s američkom sekcijom i onako ne a europska ime je u biti direktna&ljuta konkurencija...
osim toga... štogod je GM "taknuo" u evropi, pretvorio je u "s*anje" :(.
@ Orlo
PSA je 2. najveći proizvođač, a OPEL?
Pregazili ga i Hyundai i Kia po prodaji, Pa i Renoa ima više od Opela. Škoda...
Lep...
Biće skup u 4X4, a one sa 4X2 bih »lečio«...
Ne razumem zašto »stari« Outlander ili 4008 imaju isti Wb kao i novi ASX ili ovo čudo... Gde je »unutrašnji« smisao? Ili bilo šta drugo ...
A koliki je Wb kod novog Outlander-a? I da li će da postoji »novi 4008« i sl.?
@ Regular 86-88 = -2, hehehe
http://www.dodaj.rs/?0/vy/4r2E13QR/4008.jpg
@Dejan L
Opet si me nasmejao. PSA cine dve marke i uporedjujes ih sa Opelom. Kada bi Pezo i Sitroen pojedinacno uporedjivao sa Opelom prodao je vise od njih a to bi bilo posteno. Opel prodaje Evropi primarno i prodao je, ako se dobro secam, nesto vise od 1,2 miliona vozila. Hyundai i Kia sigurno nisu prebacili tu brojku a Skoda mislim da je najvise 800.000 i to globalno(!) a na onom spisku je nema u top 10 u EU.
Sto se tice platforme za novu Corsu, bilo bi glupo a i tvoja prica ne drzi vodu jer je ocigledno plod maste, da uzmu novu platformu od Pezoa a vec su napravili novu platformu iskljucivo za mala vozila u GM-u: Gamma II platformu....
P.S Da im nije gorelo pod nogama ne bi se ni spajali...podseti se koliki je pad prodaje Renoa i PSA...nekoliko puta veci u procentima od Opela... ;)
"Od drveta ne vidis sumu"